niedziela, 6 grudnia 2015

Nowe początki - startujemy!!! ;)

Witam wszystkich na moim pierwszym blogu. Może kogoś zainteresuje to, jaką treścią zechcę się z wami podzielić. Będzie mi bardzo miło, jeśli ukradkiem zajrzycie do mnie i zostawicie chociaż w krótkim komentarzu co wam się podoba, a co nie. Chciałabym zamieszczać tutaj posty dotyczące...(niech to na razie zostanie tajemnicą). ;)
Przede wszystkim powinnam się przedstawić: 
Hej! Z tej strony Ruda Okularnica. Mam 26 lat. Spełniam się zawodowo, ale chciałabym zrobić coś dla siebie...po obejrzeniu wielu filmików na Youtube oraz przeczytaniu wielu ciekawych blogów, zapragnęłam spróbować sama coś poprowadzić. Nie będzie to kopia innych blogów, ale zarazem nie gwarantuję jakiejś specjalnej oryginalności. Chcę poprowadzić to w luźnej atmosferze, nie zastanawiając się nad każdym wyrażeniem czy piszę poprawnie czy też nie...Nie będę zamykać się w tych ramach. Musicie mi to wybaczyć i to co będę pisać traktować z przymrużeniem oka. Czasami może faktycznie mi się coś nie uda, cóż człowiek jest omylny, ale to właśnie na własnych błędach człowiek uczy się najbardziej...a więc....3....2..1...START!!!

Ps: Zamieszczam taki świąteczny klip, który chodzi mi po głowie od paru chwil :) buziaki :***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz